30 Temmuz 2017 Kim Milyoner Olmak İster Başvuru Sonuçları

34
3

Bugün ki talihlilerle karşınızdayız. Sonuçlara yazımızın devamında bulabilirsiniz.

Sonuçlar her gün düzenli olarak duyurulmaktadır. Takipte kalarak sonuçlarımıza en hızlı ve kolay yoldan ulaşabilirsiniz. Ayrıca facebook hesabı üzerinden de sonuçlar açıklandığında ilk öğrenen siz olabilirsiniz.

http://facebook.com/milyonertakip/

KİM MİLYONER OLMAK İSTER? BAŞVURU FORMU

Kim Milyoner Olmak İster ?  sonuçlarına yazımızın devamında erişebilirsiniz. Umarız sizde şanslı kişiler arasında yerinizi almışsınızdır. Başarılarınızın devamını dileriz herkese …

Kim Milyoner Olmak İster  yarışmasına şuana kadar 2 Milyon civarında kişi başvurmuş durum da. Binlerce başvuru arasında şans bize de güldüğünde neler yapacağız bu sayfada onları paylaşacağız. Bu sayfamızı bir forum gibi kullanmayı düşünerek oluşturduk. Herkes yarışma ile ilgili bildiklerini, duyduklarını, gördüklerini paylaşmasını sağlamak istiyoruz. Yarışmaya seyirci olarak  katılan herkesin yorum ve görüşlerini paylaşmasını umuyoruz..

30 Temmuz 2017 Kim Milyoner Olmak İster Başvuru Sonuçları

34 YORUMLAR

  1. Merhaba ben yaklaşık 5_6 yıla aşkındır başvuru yaptım herhangi bir arama yada çağrılma olmadı sizden ricam umudum var mi istenen kriterlere ummadığım için elendim mi her gün eşim ve ufak oğlum soruyor bana ne zaman yarışacaksın diye bana olumlu yada olumsuz cevap verirseniz beni bu stresten kurtarmış olursunuz lütfen alaka gösterirseniz minnettar olurum…bu arada cevabı burda mi takip edecem yoksa e posta adresime mi gelecek?

  2. Benim başvuru numaram 2572439 18 yaşına giricem yinede numara verildi takip edemedim e posta olarak da cevap gelmedi lütfen yardımcı olun ismim Muhammet Hazar Ergün yarışmaya katılmayı çok istiyorum. Lütfen yardımcı olun.
    TELEFON No: 05055804494

  3. Başvuru yaptığımdan bu güne üç seneye yakın bir zaman geçti ve ben numaramı unuttum eğer bu durum üzerine yardım ederseniz çok teşekkür ediyorum

  4. Merhabalar

    Ben yarismaya katilmak çok ama çok. İstiyorum

    Mülakat numaram 2740503

    Ne zamandır başvurdum hiç geri dönülmedi

    Lütfen yardım ederimsiniz

    Teşekkür ederim

  5. Kesinlikle adamına göre muamele yapılıyor eğer iyi bir okulda okumuyo veya mezun değilseniz çağırılıyosunuz ya yaşlı ya da ev hanımı falan olmanız lazım ki reyting yapsınlar

  6. Başvurumi bi kac gun oce yaptim yaptım fakat bundan sonra napacami bilmiyorum bide daha once gazeteye bakmadim unutup acaba gecmismidir hakkim ?

  7. ben daha önce başvurmuştum ama hala cevap gelmedi neredeyse 1 sene oluyor tekrar başvuruda yapamıyorum yani katılma şansım yokmu?

  8. Daha önceden mülakata hak kazanmış olabilir miyim ? Bunu nasıl öğrenebilirim ? Başvuru formunu bir iki yıl önce yapmıştım ve tekrar başvuru yapamıyorum , eski başvuruları da göz önünde bulunduruyor musunuz ?

  9. Ben geçen yıl yarışmaniza internetten başvuru yapmıştım. Sonrasında herhangi bir yerden takip etmedim. Çıkınca siz arıyor musunuz bir şekilde. Yoksa bizim bir şeyler yapmamiz gerekiyor mu?

  10. Başvuru numaram yayınlanan listeden çok farklı bunu sebebi nedir? Ayrıca mülakata seçildiğimiz bize telefon ya da e posta yoluyla bildiriliyor mu?

  11. Merhaba ,

    Başvuruyu yaptıktan sonra mülakat için başvuru numaramızı hergün gazeteden takip etmemiz mi gerekiyor ? Aranmıyoruz mu yani mülakat için ?

    Bilgi verirseniz sevinirim.

    Teşekkürler şimdiden.

CEVAP VER

Please enter your comment!
Please enter your name here